יום ראשון, 17 באפריל 2011

האלבומים החדשים שיעשו לכם את החג.


צילום׃ אלוני מור





הנה רעיון למתנה נפלאה לחג,
אלבומים חדשים שיצאו ממש בתקופה האחרונה יכולים להיות מתנה יפה וקלאסית
שתוכלו להעניק למישהו שאתם אוהבים בחג או אפילו לפנק את עצמכם.



אוסף הרמיקסים של ישראל 8:
אוסף להיטים ים תיכוני ישראלי.(אלון מורדו)

אמנים: ליאור נרקיס, מושיק עפיה, משה פרץ, עידן יניב,
מידד טסה, דודו אהרון, נאור אורמיה, עומר אדם.

האלבום כולל 17 להיטים.

מאור דניאל - לכי תספרי לכולם
אתי ביטון - גנב שלי
ועוד...






קונצרט ענק בהיכל התרבות

עם הלהיטים: לך בורא עולם, פתח ליבי בתורתך, בן מלאך שלי,
אני חוזר לאמא, שמע בני , לך ארנן, קח את הכל באהבה,
מלך העולן, ועוד...

באלבום 2 דיסקים.










האלבום מספר על 40 שנות חייו של הזמר
והוא כולל 17 להיטים.

מתפוצץ בגללך, ללכת או להשאר,
תחזרי כבר הביתה, ועוד...








אלבום משובח שכולל 14 להיטים.

השירים: אני הולך, משורר וילד, רסיס לילה 1,
ר"ג - גבעתיים, פרפרי הקצב, מפתח הלב,
עד הפעם הבאה, ועוד...








סאבלימינל - Jew-Niversal
אלבום די מגוון של סאבלימינל עם נגיעות של
היפ הופ, ישראלי, ראפ, נשמה, רוק, דאנס, ופופ.
האלבום כולל 15 להיטים.

השירים: נגרום לזה לקרות, חי בגדול, פואגו, עליי,
אינטרנשיונל, עיניים להם, זה קורה, הכל מלמעלה,
פעימה, ועוד...










שרית חדד - "20"
האלבום מסכם 20 שנות קריירה ו- 20 אלבומים
האלבום כולל 20 להיטים.

השירים: שישמעו אותי, מאחלת לך, Do You Love Me,
אותך, אור כוכב, בנות בנות, חושבת עלייך,
בא לי,סוף שבוע בפריז, ועוד...









ישי לוי - האחת שלי
אחד האלבומים היותר משובחים של ישי לוי
והוא כולל להיטים רבים ישראלים ים תיכוניים .
האלבום כולל 14 להיטים.

הלהיטים: האחת שלי, ממני אלייך, כשאת לידי,
הזונה מרחוב הש"ך, תודה, מצד לצד,
כהמזל נוגע, לאן את הולכת, עננים,
מלנכולי, ועוד...







זהבה בן - לילה בבית
אלבום 28 במספר.
האלבום כולל 12 להיטים.

הלהיטים: מתי חתונה, אהוב שלי, לילות בבית,
שוכחת לזכור, שנינו לעולם (עם מושיק עפיה),
פעם בחיים (עם דודו אהרון), הלב יודע (עם דודו אהרון),
ליבי שלך, ועוד...
,




הפסח הזה לא נפסח גם על המחוזקים שבנינו,
ובשביל זה אלון מורדו מוציא את הרמיקסים המחוזקים של ישראל,
אוסף שמחבר בין אומנים דתיים למסורתיים
ובכלל לכל מי שאוהב וחובב רמיקסים...שווה ביותר.באלבום זה 18 להיטים.

אמנים: אייל גולן, משה פרץ, דודו אהרון, יניב בן משיח,
מידד טסה, החזן דודו דרעי, איציק אורלב, ועוד...


הלהיטים: שאול חיון - שמע ישראל
אייל גולן - מי שמאמין
מידד טסה - בן של מלך
דודו אהרון - עלה קטן שלי
יניב בן משיח - שנינו
משה פרץ - שיר למעלות
עידן יניב - שלום עליכם
דודו דרעי - ישמח חתני
עמי אור - אנה בכוח
ועוד...




אלבום חדש אחרי עשור של שתיקה,
שכולו רוק ישראלי טהור.
האלבום כולל 11 להיטים.

הלהיטים: הלוחש במכונית, זמן של מספרים, העין,
נחמה, אתה נמצא כאן, בארץ הפלאות,
ועוד...



האזנה נעימה וחג שמח וכשר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה